Klachten

Interne klachtafhandeling

Ondanks de grote zorg die de oogartsen en medewerkers van OKD  besteden aan u en uw ogen, is het mogelijk dat u een klacht heeft. Bespreek deze klacht altijd eerst met de betrokken persoon. Mogelijk heeft u elkaar verkeerd begrepen. Komt u er samen niet uit, leg dan de klacht voor aan de directie van OKD. De directie zal er alles aan doen de betreffende kwestie tot uw volle tevredenheid op te lossen.

 

Externe geschillencommissie

Als u er niet uit komt met de interne klachtafhandeling kunt u terecht bij de geschillencommissie van de ZKN (Zelfstandige Klinieken Nederland) waarbij OKD is aangesloten. U kunt de ZKN tijdens kantooruren bereiken op (070) 317 79 80. Ook kunt u uw klacht schriftelijk indienen op het volgende adres:

ZKN, t.a.v. de Geschillencommissie, Postbus 262, 2260AG Leidschendam.

 
 
Afspraak maken Bel me terug
 




 
 


 




Oogkliniek Drechtsteden